Un fost internațional a dat verdictul în cea mai controversată fază în care a fost implicat Ianis Hagi: „L-a lovit!”
Robbie Savage, fost jucător în Premier League, consideră că arbitrul John Beaton a greșit când a acordat penalty la duelul dintre Ianis Hagi și Josh Campbell, în meciul Hibernian – Rangers, terminat 3-3.
La scorul de 2-1 pentru Rangers, în minutul 60, arbitrajul a dictat un penalty pentru Hibernian, în urma unui duel între Ianis Hagi și Josh Campbell în careul lui Rangers. Decizia a fost confirmată și prin intervenția VAR, însă a fost contestată vehement atât de internaționalul român, cât și de managerul său, Philippe Clement.
Robbie Savage a afirmat: „Jucătorul lui Hibs l-a lovit pe jucătorul lui Rangers. Niciodată penalty! Hagi se află mai aproape de poartă, e în fața jucătorului lui Hibernian și e lovit cu piciorul. Cum să fie penalty? Și-a pus corpul între poartă și minge și a fost lovit. Hagi a fost mai aproape de poartă.” Fostul internațional galez a comentat faza într-o emisiune de la BBC Radio 5 Live 606.
Philippe Clement a susținut aceeași opinie: „Sunt foarte dezamăgit de penalty. De decizie mai exact. Pentru mine nu este penalty niciodată! S-au lovit unul de altul, este doar o ciocnire, iar Ianis a fost mai în față. Nu poți spune că cineva faultează în acea acțiune. Dacă aceste dueluri sunt sancționate cu penalty, atunci trebuie să le spun jucătorilor mei să cadă mereu în careu, ceea ce nu mai reprezintă fotbal. A fost un moment decisiv al meciului și este dureros că s-a dictat împotriva noastră.”
O analiză a evoluției lui Hagi a scos în evidență că, deși a fost periculos din punct de vedere ofensiv, pasele pe care le-a furnizat au fost adesea imprecise. Intervenția sa imprudentă care a condus la penalty-ul acordat celor de la Hibernian a fost considerată un factor major în pierderea celor două puncte importante pentru Rangers.
Lasă un răspuns